Košík

Reklamace a vrácení zboží

Veškeré zboží zkontrolujte ihned po převzetí. Je velice důležité zapsat případné nedostatky do přepravního listu dopravce a zásilku převzít s výhradou.

Jak probíhá reklamace?

Sdělení s číslem objednávky nám pošlete skrze reklamační formulář a návrh na Vámi preferovaný způsob řešení (např. výměna vadného dílu, finanční kompenzace, vrácení). Nestandardní stav zboží při převzetí oznamte nejpozději do 3 dnů od doručení, projevení vady v záruční lhůtě neodkladně po zjištění. 

Vrácení zboží bez udání důvodu

Zákazníci mohou odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí objednávky. Požadavek na vrácení nám vždy nejprve zadejte skrze formulář, abychom domluvili, jak a kam zboží vrátit. Případně nás také můžete kontaktovat na info@tmelybalcar.cz. Po obdržení zboží vrátíme zaplacenou částku sníženou o skutečně vynaložené přepravní náklady.

Reklamační formulář

Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb bude reklamace vyřízena do 30 dnů od podání. Pokud není uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré inzerované zboží standardní záruční období 24 měsíců. Upozorňujeme, že v souladu s obchodními podmínkami nelze produkty upravené a modifikované na přání zákazníka reklamovat, ani vrátit.